Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

hej
Vi fortsätter att rensa, nu är det inte garderåberna längre,
det är Skyddsrummet i källaren som för tillfällt inte
annvänds som skyddsrum. Det är rättare sagt ett föråd men
en massa skit. Mamma är inte så bra på att slänga grejor som
vi alla barn hade när vi var små, som kläder, barbie, gubbar, lego..
Allt! 

Annars permanentade jag håret i onsdags, jag sa till henne
att jag INTE skulle ha små lockar, Vad vart det då? Jo, det
blev ju små lockar. jag kan inte titta mig i spegeln när jag har tvättat
det, Jag börjar verkligen att gråta!!!!!!!!

Har någon något tips på vad man kan göra för att få det att bli
lite rakare, Och INTE rakpermanenta det. Det vore verkligen shyst =D

Vad gör ni då?

Snart börjar man plugga igen då.. =( Jag längtar INTE!

(Ja, jag går här, Jag kan vara med på bilden..)

Pözz

Kommentarer
Postat av: minnie

Nu är det utlottning på min blogg igen denna gången delar jag ut ett presentkort på H&M för 1000 kr. Blir jätte glad om du är med och deltar ;)

2009-08-16 @ 16:40:05
URL: http://www.minnies.se
Postat av: Anna

Du får nog köra med plattång ett tag då ;) fin blogg!! kram

2009-08-21 @ 23:40:09
URL: http://annalundh.se .se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0