Hej! Idag har jag varit i....

Hej!
Idag har jag varit i skolan. Fast bara från klockan 8.00 till
ca.13.30.. Skulle vara hos Tandläkaren klockan 14.10. Jag fick
inte komma in till den förens 14.25 kanske hon var.. Sedan kom
En annan tandläkare och kollade (alltså typ handledaren, eller vad
man kan kalla det :P Han som "har mig") Och kollade lite på hur tänderna
hade blivit... Han ville att vi skulle ta lite kort på dom för att dom som ska
operera mig ska se hur det står till och hur många tänder jag skulle få....

Efter det så var det typ 50 min kvar på lektionen i skolan, men jag sket i det =P
Jag åkte hem jag åt lite och kollade på tv... Sedan när Maria hade slutat och ätit
så åkte vill till stan.. Jag tänkte köpa en svart kofta på stan, men, jag bor ju i
Motala.... Den fanns inte i svart!!!!! :´( Men jag köppte ett vitt linne istället :)

Sen var vi så uttråkade så maria kom på att man bara kan gå på stan i max 1.5 timmar
sedan har man gått i ALLA affärer! Det är ju inte sååååå kul. =/

Nu sitter jag hemma och har ont i halsen och hostar... Gör glosor och bloggar :)

Vad gör ni?

Puss  Emma Norrbin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0