Optik... =/

Hej!
Idag har jag varit i skolan, igen... Det var tröttsamt.
Sov nästan ingenting i helgen mot vad jag skulle ha
gjort om ja var hemma =P

Imorgon blir det nog shoppig, eller kanske mantorp med mamma
och köpa väska :) Min som jag har nu har gått sönder totalt... :(

Onsdag blir det kanske stan men Maria. Sedan måste jag faktiskt plugga
resten av veckan, eller det blir nog en hel del annat också ;)

Är det någon som har skrivit en uppsats om optik någon gång?
Alltså, Hur ser du? Det håller jag på med och jag hittar ingenting..
Jag ska skriva hur man ser, ifrån ögat till att man uppfattar föremålet i
hjärnan .. Några förslag? Blir jätte tacksam :)

 (Hjälp mig!!!!!! :) )

Emma Norrbin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0