Rensning, bakning

Heeej!
Mamma håller på och rensar SINA garderåber/byråer. jag tittar
på tills det är min tur...
Vi köpte en lite bok på Ica, muffins heter den :P
Så igår bakade jag kaffe muffins, dom vart goda med rakarns vad
söta dom blev med glasyren.  Har inte tagit några kort på dom, kanske kommer.
Jag tänkte fortsätta baka idag (har inget sug efter att äta dom med att göra
dom och se dom när dom är färdiga är ju såååååå kul) =D

Igår när pappa och jag satt och kollade på beck, jag hade sett den och den
 var inte läskig, så blev det strömavbrott. Allt slocknade, det bel BECKsvart!! xD
Jag som är sååå himla mörkrädd. Så kom jag och tänka på nya Wallander filmen,
den när en spränger Ystads elvärk eller vad det nu är =S  Asså, hela gatan vart svart.

 (Den backade jag INTE, hittad på google.se)

Ha det gött..

p.s. Skolan börjar snart :´(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0