5 st för 99:-! =O

Hej!
Idag vaknade jag vid 10. klockan 11 åkte
vi till någon konsitg butik mot lkpg tror att det
låg i fornåsa.. :P Där köpte ialla fall pappa en
golfbag och lite golf bollar.. Och han tyckte så mycket
om mig för att jag nyss har kommit hem ifrån England
så jag fick en klubba :$  Hehe,, han kommer nämligen ifrån
england ;)
Efter det åka vi till ett ställe som vi APSOLUT inte skulle
åkt till.. Cloetta.. Fy vad mycket godis!  Nu kommer jag
äta upp mig ännu mer och det här är värre än luchen i
englad xD.,, 

Idag har jag inte planerat att göra så mycket, Jag ska äta och ducha
sedan ska vi åka och handla, jag läste nämligen att det var 5
filmer för 99kr!   AAAAAAA,, Jag älskar film =P=P

Är det någon mer som är filmnörd som jag ?? xD....

Nu ska jag äta lite..
Hörs

pözzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0