Aj,

Hej!
Aj,, det är just pricis vad jag säger, jag ahr fått
den grövsta bågen som dom har, till tandställningen
alltså ;), Dom har också spänt ihop framgaddarna som
nu ska ihop igen =S

Efter det så vart det ju stan då som jag redan sagt, jag hittade
ett vanligt vitt linne för typ 50 kr på GT så hittade jag ett par vita
korta byxor på Vila för 150 kr, mamma tog ett par lika dana fast
hennes är lite blåare ;) Sen köppte vi 3 st linne där också för 40 kr
st som vi ska dela på ;) Eller det var ett lila som är förstort för mig,
och ett annan som är förlitet till mamma och så är det ett blått som jag
tror att båda kan ha. Det är såå konstiga för alla 3 linnena har samma
storlek...

Nu ska jag äta lite middag sedan blir det nog någon mysig film med
mamma, Det regnar ute, IGEN... Uch jag blir så trött på det här.

Vi hörs senare

Pözzzz

Kommentarer
Postat av: Sofie

ha en bra kväll :)

2009-07-08 @ 23:05:12
URL: http://sofiegraws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0