Brighton/London -09

Hej!
Idag vaknade jag tidigt... Här kommer bilder..

Bussen, som jag åkte minst 2 ggr om dagen...


Vattnet och stranden. :D  (Jag badade aldrig, det var KALLT!)


Stranden.. det var BARA sten!


Midsommar firande... :)


London någon dag, Drottningens hus. ;)


Vi väntade på att drottningen skulle komma. Dom gjorde värsta paraden för det, men vi hann inte, vi skulle vidare och kolla på...


...BigBen, och..


..London eye.. vi åkte det dock inte, Vi fick åka tillbaka till london en dag, men det gjorde inte vi, Det skulle gå på mycket pengar, så vi shoppade upp allt istället! :P


Såg ju Picadilly cirkus... Eller hur det stavas :S  någon var törstig.. :P


Här var i en dag... Några hade hoppat och tagit livet av sig där, 3 veckor innan vi var där. =/


SeaLife center.. Dom var SÅÅÅ söta!


Vi flyger hem.. Ebba och jag trodde att det var Gotland vi såg.. Men när vi slog i hop våra dumma huvuden så kom vi alla tillsammans på att det var Danmark... xD Det var dock inte på denna bild..


Dom säger att vi är lika... Ebba och jag på hemresan.. :D

ps.. Håll musten på bilderna, och läs ;)


Kommentarer
Postat av: ELLINORAK

oj vad varmt!! :) härligt men det kan ju även bli liiite jobbigt tillslut hehe :p

2009-07-03 @ 12:46:05
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0