Bilder..

Hej!
Sorry för dålig uppdatering på sistonde...
det är inte bra gjort av mig.. :P
Nu är jag hemma, det är Varmt! jag tror att jag dör..
idag har mamma och jag legat nere på stranden hela dagen. (nästan)
Jag badade inte,, jag är en bad kruka :P

Just nu håller jag på och laddar upp bilder ifrå Brighton på datorn..
Dert tar tid, Tror att det är närmare 405 bilder.. vissar har nog tagit
ett antal fler men det räcker gott och väl för mig.. ;)

Lizzy är ute och hoppar i sin löplina, hon ÄLSKAR det verkligen.
hon hpar inte jätte mycket, hon ligger mest i sin "lilla" grop som
hon har grävt i landet... fy!!  men hon får gräva där...

Jag har blivit sugen på att börja rida igen,, mamma ska ringa runt
lite på ridskolor och kolla,,, Jag kan ju typ allt man lär sig där men,,
bara jag får rida!

Mamma och Pappa är och köper mat,, det blir nog donken tror jag.. :P
(Det har man ju inte ätit på 2 veckor liksom) eller vad säger du Ebba :D

Jag ahr ialla fall haft det jätte roligt,, Nu ska jag ta en panodil och kolla på
Unga mödrar :)

Pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0