Film och Ebba <3

Hej!
Jag sitter vid tv:n och kollar på någon dålig film
på tv4.... Parfymen: berättelsen om en mördare
heter den.. jag spelar även in en annan på 5 an..

jag sitter och chattar med min gulliga Ebba <3
Uch vad jag saknar alla enormt mycket när jag skriver
med er!!!!!  Jag vill bara krama om er!
Ni är så söta allihopa! Fy jag får tårar i ögonen när
jag skriver om er för så kommer alla minnen upp.

Idag har jag inte gjort så hemskt mycket idag.
jag har som sagt gjort en "bur" till franklin =P
Han verkar trivas väldigt bra...

Nu ska jag skriva lite mer med Ebba och kolla BDB
och så vidare. Vi hörs imorgon .. ;)

Vad har ni gjort idag ?

Pözzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0