God morgon ?

Hej!
Jag vaknade lite sent idag =P Klockan var nästan
halv elva. Det regnar ialla fall inte ännu, så mamma
har börjat städa husvagnen! Vi hade bestämt att åka
måndag eller Tisdag nu i veckan alltså. Så det blir väl
bara att börja packa igen ( Har ju typ inte packat upp allt
ännu förren jag kom hem ifrån England) =P..
Fast jag hänger bara in lite kläder i garderåben där inne.

Idag ska jag ialla fall ut och gå! Det måste jag.... TVINGA MIG!
Och så ska jag bada Lizzy, hon har massor med äkligt där bak...
Jag säger inte var eller vad, för det får ni lista ut själva. Och så ska
jag städa hennes bur också ;)  
Vad ska ni göra idag ? :)

Vi hörs senare .

Pppööz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0