(Här ska man då skriva en rubrik) =P

Hej!
Idag har jag såå ont i tänderna, Jag måste
hoppa in i duchen och åka och handla med mamma
såå att vi får hem lite yougurt. Jag kan nog inte äta
någonting annat idag =/

Hur är vädret hos er?

Här regnar det som aldrig förr. Men jag ska nog
ändå ut och cykla eller ut och gå idag ändå, jag kan ju inte
bara sitta inne varje dag för att det regnar.
Jag sitter just nu och kollar på Svampbob :P
Idag tror vi att Franklin flyttar. :) Jag kommer sakna honom <3

Nu ska jag försöka äta någonting, får se vad det blir.
Vi hörs senare

Pöz

Kommentarer
Postat av: Kandii

Jobbigt med tandvärk. :(

2009-07-09 @ 16:23:10
URL: http://kandiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0