Kommer inte på någonrubrik.... xD

Hej!
Idag vaknade jag verkligen tidigt.. klockan 08.40.
Så fort jag vaknade så gick jag ner till Lizzy, hon vart
helt galen, visste inte vad jag skulle göra för hon
sprang bara runt som en galning i buren =S . Sen väckte
jag mamma =$.. Hon brukar inte sova så "länge". där hittade
jag min lilla katt också, hon är såå söt när hon ligger i sängen
med hundögon och kollar på mig, sen gick jag ut till garaget
och tittade till vårat nya djur,,, pappa höll på att köra på en

sköldpadda igår,,,! Det är helt galet, en sköldpadda på gatan

i sverige!?  Ja, det är sant, vi har inte hittat ägaren ännu, men

vi tror att vi vet vem det är ;) Om det inte är dom så kommer vi

lämmna honom/henne till djurraffären. Vi kallar honom för honom

och för oss heter han franklin =P


han är jätte söt..


Idag är det målnigt ute :( Ingen sol alls...


Hur är vädret hos er ? =)


Pözzzz


Kommentarer
Postat av: linda-det handlar om helheten

tack så mlt sötis! :) den finns på ginatricot. ler.



ser att du använder bloglovin..? nu när jag ändå skriver till dig, tänkte jag passa på å fråga om vi ska följas? =) kanske? ler.

2009-07-05 @ 13:40:21
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha , visst är det svårt att komma på några bra rubrik till inläggen? :)

2009-07-05 @ 14:43:49
URL: http://lbm.blogg.se/
Postat av: kajsa

dåligt väder här =( molnigt!

2009-07-05 @ 16:21:30
URL: http://kajsaholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0