Uch och fy!

Uch vilken hemsk dag det här är!
Tiden går så sakta också, vill bara att den här
dagen ska ta slut! Jag ska inte skriva för mycket
eftersom det är mitt privatliv men jag kan säga
att jag tjuter för ingenting, jag vill inte göra någonting
Jag vill bara bort ifrån alla i min omgivning!!


Har ni någonsin känt så ?

Positivt med dagen :
Vi har hittat ägaren till Franklin! Han flyttar ifrån oss
imorgon eller på Torsdag. Dom som äger honom eller
om det är en henne.. :P är bortresta i sitt hemland..
Franklin har tydligen varit på rymmen i en månad =S
Konstigt att vi hittade honom först.. Eller det kanske är
någon som sett honom en struntat i att ta han om honom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0