England......

Hej!
Nu har jag varit har i Brighton/England
i en vecka och en dag... Jag langtar hem...
Jag vill bara hem och ha ett jatte bra
sommarlov... Annars har jag det bra.
Bor i ett litet rosa rum hos min vardfamilj.
Det ar en 22 arig tjej och hennes dotter,
samt hennes pojkvan... Det ar bra.
Jag bor ungefar 40 minuter ifran skolan,
Jag far aka buss hela tiden. Det kanns som
att jag inte gor annat... =/  Nu sitter jag pa ett inter-
net cafe och bloggar, kollar over allt.. :)
Jag har nu bara 40 min kvar,, ska kolla lite
bloggar och sa, men vi hors pa Tisdag :D
Det KOMEMR komma bilder...

Jag aker har ifran pa Mandag men jag kommer
hem pa natten sa vi hors pa Tisdag.. :)

Puuuuuuusssssss,, Jag saknar ALLT!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0