Förlåt :$

Hej
Sorry att jag inte skrev så mycket
igår.. Jag orkade verkligen inte sitta vid datorn.
Det var varmt igår!

Jag var i skolan från klocka 08.00-15.30.
Det är långa dagar vi har..
Vi simmade idag (vi som inte har gjort
det innan). Dett var iskallt i poolen!
Lina och jag hade lite kuvligt när vi badade..
Vi lekte nämligen fjortisar =P....
Hela tiden sa vi:
-Aaa, jag vill inte blöta mitt hår!
-Hehe,, inte jag heller., men jag har redan gjort det.=P

Hahaha,, badvakten tyckte nog att vi var lite för mycket
där ett tag..

Efter det köppte vi var sin glass och åt,
Jag tog en Daim strut. =P

Senare under dagen var jag hos tandläkaren och
klippte lite ;) Sedan köpte jag och mamma
en glass =P=P  Hehe fet som jag är.
Då blev det en calippo cola.

Nu ska jag snart möta Maria
så vi kommer till skolan någon gång..
Börjar 08.50 Idag =D

Puss och hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0