Hej!

Hej!
Idag åker jag, pappa kommer hem
klockan 16.00 sedan åker vi klockan
17.00. Det ska bli kul :)
Vet inte vad vi ska äta där sedan men
mamma har packat frukost,, om jag nu
kommer kunna äta frukost innan vi åker
mot Landvetter.. jag kommer nog att vara
nervös imorgon :P

Jag kommer sakna allt här hemma.
Jag har gosat med Lizzy hela dagen,
tills hon blev lös i magen och bajsade i soffan..

hehe, det är sånt som händer ;)

Nu ska jag äta lite sedan kanske jag inte boggar
mer på ett tag.. Ialla fall inte på 2 veckor.. :(:(

Pööööööööözzzzzzzzzzzzz


Kommentarer
Postat av: Linda

Såg att du var inne på min blogg, kul :D

2009-06-16 @ 11:55:03
URL: http://honheterlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0