Hej!

Hej!
Idag har jag varit i skolan, igen!
Det var ganska så slappt idag =)
våran "prao ledare" kom till oss och
hade ett "kris möte"!. Hon sa att
komunen hade ändrat och en massa
strul så istället för 6 dagars prao tid
så har vi bara 5. Det är i alla fall
bättre än igen alls =/

Så på sommarlovet är det bara
att gå ut och leta praoplats ;)
Jag ska fråga om jag skulle kunna
få praoa på universitetsskujhuset
eller på birka paradis =P

Det ska bli kul, praon är redan vecka
39.. Vi börjar veckan 34,, eller om det
var 40 ??  Ne, det kan det inte vara =P

Jag kom precis hem ifrån skolan.. slutade
14.10 idag =) Nu ska jag äta och städa
Lizzys bur, det stiinker där inne =P

Pözz Vi hörs ;)

Kommentarer
Postat av: felicia och maya

Heej :Dfin hemsida kolla in vår www.twilightskane.rular.se:D ta gärna kontakt med oss:D

2009-06-06 @ 23:16:13
URL: http://www.twilightskane.rular.se
Postat av: klara

Hej! jag tycker att du är världens

bästa bloggare! Du skriver om det som

är intressant och så!



fortsätt så! ;)

2009-06-07 @ 15:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0