Hello!

Hej!
idag har jag varit i skolan..
det hände inte så mycket där =/
På hemkunskapen fick vi Städa...
Maria och jag fick städa alla spisar
och alla andra får typ inte göra någontig.
Jag HATAR våran HK lärare!

Imorgon är det en ny dag och då ska vi alla
8:or som blir 9:or ta hand om alla 6:or
som komemr att bli 7:or =P
Maria, Mikkis och jag åkte till stan
efter skolan ;)
Gissa om jag hittade något ????



Nee, du, det gjorde jag inte ...
Eller jag hittade en klänning på vila
men jag hängde undan den, så får mamma
och jag kolla på den imorgon ;)
Jag köppte den inte för att jag måste
få veta av mamma om det är en studentklänning...
Jag slutar ju bara 8:an =P

Nu ska jag äta lite korv med bröd och
vitlökssås. =P=P

Pööözzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0