Packar för fulla gubbar ;)

hej!
jag har pricis vaknat, Mamma
och Pappa är i linköping,, De
skulle köpa någonting till någon
av alla 5 bilarna vi har =P

Min största storebror har 2 st
bilar, den ena för att min yngsta
storebror ska ha någonting att köra,
hans funkar inte, ( det är inte helt
ovanlingt när det gäller honom).
och sedan har mamma och pappa "varsin"
Ford..

Jag har som sagt nyss vaknat men jag har
redan packat en hel del.. En så länge ligger
det bara en massa kläder i väskan men det ska ner
annat också,, Om det får plats =P

Jag har Lizzy med mig i soffan här,, Jag kommer
att sakna henne MEST!! :'(

nu ska jag göra mig lite frulle ;)

Puz



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej! Jag tänkte bara ge dig lite tips ;)



Packa ner både varma och lite mer sommriga kläder om du ska åka till England..



Det kommer att gå bra.



Kram Sanna.

2009-06-13 @ 10:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0