Stress

Hej!
Jag håller på att packa klart
det sista nu ;) Mamma och pappa är
och köper det sista nu också.. det är
lite hårspray och handtvätt medel..
Lite salva och sånt också :)

Jag åker imorgon. Jag kommer hinna
blogga några inlägg, sedan dröjer det
2 hela veckor,, det KOMMER komma
bilder när jag kommer hem. ;)
(om det inte finns någon dator där som
jag kan låna ;) )
Det börjar verkligen kännas som att det är
på riktigt nu :P

jag har inget att göra just nu, orkar inte packa
mera =P  Det är jobbigt, jag får ju bara packa
15 kg och hela tiden kommer jag på mer och mer
saker som jag borde packa ner ...
Uch, det här är inte min grej tycker jag =P
kan inte någon packa åt mig...

Jag ska gosa lite med lizzy idag, Jag har ju hela
morgon dagen på mig också men jag känner att
det är hon som jag kommer att sakna mest ..
 
Nee,, Nu måste jag gosa med henne..

pözz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0