Studenten

Hej!
Igår var det studenten :)
Det var mycket folk både vid
skolan och stan..

Efter allt fick vi folk här hemma..
Då åt vi kykling och potatissallad.. MM.
det var jätte gott ;) Och så var det ett
helt fat med en massa frukt som
meloner och JORDGUBBAR.
dom var jättegoda, jag trodde
att de skulle vara lite sura nu i början av
sommaren men dom var söta och goda ;)

Jag har nyss vaknat. Natten till Torsdag
sov jag bara i typ 7 timmar.. det var alldeles
för lite kände jag igår. =/ Jag var jätte trött
så inatt / idag =P  har jag sovit i 11 timmar!
det måste ju vara mitt personliga rekord.
Hehe,, Jag tror inte att jag kommer vara
så trött i kväll.

Imorgon ska jag packa. Det är såååå spännande ,,,
Jag vill åka NU!!  Men idag ska mamma och kanske
jag åka till stan och köpa lite bas linnen och strumpor=P
Jag har så dåligt med det.. Jag ska också klippa
Lizzy´s klorr idag och vara med henne så
mycket som bara går. Jag saknar henne redan ='P

Nu ska jag snart äta lite Frulle ;)

Pöz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0