Hemma..

Hej
Jag kom nästan försent till skolan iadg.. Trots att vi började senare. Satte klockan på 06.45 typ,
tänkte gå upp tidigt för att hinna ducha.. men så vart det ju inte, jag gick upp gjorde iårdning mig
satt vid datorn osv.. Vi började 10 i och tjugo i satt jag fortfarande i pyjamas. Jaa, så kan det gå.
Nu är jag hemma. Mamma och jag åkte direkt när jag kom hem ner till polisen och årdnade
med pass och legitimation. Jag fick ta finger avtryck också! det var ju lite skumt... passet kommer
om 5 arbetsdagar så ungefär på tisdag är det här! Nu ska jag plugga lite och titta på Färgan2
som vi spelade in igår. Idag finns det ingen skit att se på tv inte äns andra avenyn!

puss och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0