Skolan..

Hej
Idag är det skolan igen då. Men det blir en skön dag.
börjar tidigt och slutar sent. Ja, det är ju tidigt för oss i alla fall
för annars börjar vi klockan 08.00 varje dag och slutar vid
15.30 men idag börjar vi klockan 08.50 och slutar 13.15.
När jag kommer hem så ska mamma och jga åka till stan
och fixa lite pass och leg och så.. Jag ska ju till Brighton den
16/6 och kommer hem den 29/6. Det ska bli värsta kul!
Det tråkigaste ska väl bli att behöva gå i skolan men det är det
fan värt!  Urk så det regnar ute, håret kommer vara jätte lockigt
'bara ligga ner på huvudet när jag kommer fram till skolan.
Har ju iuförsig bara max 100 meter dit men ändå!

Nu ska jag klä på mig och ge min rabbit lite sallad

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0