Skola..Simmning. :(

Hej
Idag har jag varit i skolan, igår därimot var jag sjuk. Mådde illa
och hade ont i huvudet. det har varit simmvecka denna vecka,
vi simmar då på gympa passen, Jag har inte varit med en enda
gång, men men så jag kommer att få simma någon annan gång
typ i 9:an. När vi skulle ta bussen till baka till skolan så ös regnade
det. Det var inte alls kul, men men vi lever ju i Sverige. snart blir det
ju Brighton för min del på språkresan som jag vann för några veckor
sedan...

Nu är det snart dags för sommarlov... Herregud.! Vad fort allting går. =P
Jag har inte köpt några avslutnings kläder ännu, men jag får ta det
någon gång i veckan nu...

Vad ska ni göra på sommarlovet då?

ha en underbar dag och hoppas det inte regnar hos er. (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0