Sola, sola sola med håål i.... =P

Hej!
Idag har jagg varit i skolan... Det är ju aldrig kul.
Där gjorde vi inget speciellt. Men när jag kom hem

så satte jag på Lizzy kopplet (klockan 14.20 eeller nått..)

Och hon hoppar fortfarande i linan.. =P hon älskart verkligen.


Jag försköker hitta någon att åka till stan med imorgon,

har inte hittat någon ännu men letar för fulla gubbar ;)

jag tänkte köpa ett par gladiator sandaler? Kanske....

Och en söt klänning till skolaavslutningen, det är ju

faktiskt nästan bara en vecka kvar. :) sedan börjar man 9:an!

ett år kvar till gymnasiet.... Jag ska nog gå omvårdnad tror

jag =D


Nu ska jag ta i Lizzy och leta vidare...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0